Friday, December 2, 2011

Wonderful day~




Bismillahirrahmanirrahim..

Hai evelibadi! Hari ini saya tak tau nak post pasal apa. Sepatutnya sekarang ini saya berada dalam kelas. ada tusyen. Tapi bangun 'awal' punya pasal, sekarang duk kat rumah mengadap lappy.Ececeh.. bagun awal la sangat. Jikalau bangun awal kenapa duk mengadap benda nih. =P  Tak tau nak edit apa dalam blog ini. takdek mood nak edit =.='

Tiba-tiba pulak nak tukar header. Cantik tak header yang baru?? mestilah cantik. haha. Saya edit guna GIMP jer. Bukannya guna Adobe Photoshop. lagipun tak berapa mahir mahu guna benda tuh. Tujuan saya tukar header adalah sempena tahun baru Maal Hijrah. Dan  kebetulan hari ini 1 December.

Bulan December? Dah bulan December dah.. Dah tak lama lagi  budak budak sekolah untuk bercuti. Calon SPM pon dah ada yang sudah habis exam. Woo!! Merdeka dah diorang. Best la diorang, tak payah pergi sekolah dah. hehe++   Tapi best la dapat pergi sekolah. Di sekolah kita dapat bergurau-senda dengan kengkawan kita, boleh jumpa ngan cikgu cikgi dan macam-macam lagi.

Berdebar pulak rasanya coz tunggu result exam sampai rumah. Hati saya merasakan result akhir tahun ni merosot. Entahla kenapa, mungkin sebab saya terlalu 'rajin' buat kerja rumah kot. Tapi bukan tak siap homework yang cikgu bagi, cuma buat last minute. hihi  *kantoi dahh.... Pada malam sebelumnya baru siapkan semuanya.

okey ini sahaja dari saya. bubye dear reader. <3  Wallahualam.

p/s : comel pic tu.btw Selamat Tahun Baru buat semua muslimin dan muslimat.
!كل عام وانتم بخير

0 kata-kata: