Tuesday, November 8, 2011

Salam Eidul Adha semua! c:




Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan.

Jawab salam dulu! Dah lama tak post kat blog usang yangcute ini. hehe+
Sibuk sangat sekarang ini. :(  tapi sekarang pada pukul berapa sekarang ini? ahh!! pedulikan pukul brapa sekarang ini. sambung ayat tadi, sekarang ini saya sudah bebas! tak payah lagi nak fikir pasal exam.

Alhamdulillah... habis sudah final exam tahun two-o-one-one. baru lega sikit hati ini. ohh.. lepas ini kena fikir pasal result pulak. nasib la. okey, tengok tajuk kat atas tuh. ada berkaitan tak apa yang di'bebelkan' ini?
tak?

entri ini cuma nak ucapkan salam Eidul Adha kepada semua muslimin dan muslimat! walaupun sudah hari yang ke-3, tak nak lepaskan peluang jugak. untuk pengetahuan semua *bagi yang tak tahu lagi *  kita diharamkan berpuasa selama empat hari bermula dari 10 Syaaban sehingga 13 Syaaban. yang 10 dan 11 Syaaban ramai yang dah tahu. betol  tak? okey itu sahaja.

kepada semua calon SPM, Selamat menghadapi peperiksaan!! Jawab dengan  betul-betul. kalau nak cemerlang , jangan sakitkan hati ibubapa, guru-guru dan semua orang. nanti tak berkat. insyaallah cemerlang nanti dengan izin Allah SWT.

di sini sahaja untuk entri kali ini. bye bye! tata...  (=  maaf jika ada tersilap kata dan info.

wallahualam..

0 kata-kata: